Bon dia a tothom!

Aviat farà ja 3 setmanes que vam entrar a la tardor i mica en mica es comencen a notar els seus efectes: les fulles canvien de colors, la temperatura va baixant, apareixen nous fruits… Sens dubte una època màgica.

Avui volem compartir amb vosaltres un petit ‘conte‘ que ha preparat la nostra companya Maria (experta en comunicació augmentativa) per a treballar la tardor a la Fundació.

Es tracta d’un conte en línia, compost per 17 diapositives, en cadascuna de les quals trobarem:

– Un text en lletra de pal que explica o descriu alguna cosa.

– Sota el text també trobarem els pictogrames dels conceptes clau d’aquest text.

– Una imatge representativa de la situació que es descriu.

– I finalment un audio amb veu femenina que narra el text.

exemple d’una de les pàgines:

Quan haguem acabat el ‘conte’ trobarem un petit joc de fer parelles amb elements de la tardor (un memori).

Enllaç per accedir al conte en línia

Info a tenir en compte:

el conte ha estat fet amb CANVA però però no cal tenir cap compte de CANVA per poder obirir-lo.

Els audios de cada pàgina s’activen sols al accedir a cada pàgina però si d’entrada no ecolteu res és possible que haguem d’activar l’audio des de la cantonada inferior esquerra:

El conte original s’ha modificat una mica per fer-lo més genèric ja que l’original parlava del poble de Jorba i del centre ocupalcional de la Fundació Àuria que tenim allà.

Esperem que us pugui servir per treballlar la tardor als vostres serveis, cases, etc. I que aviat en poguem compartir més.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *