Aquesta setmana ens han regalat una videoconsola xbox amb la sort que incorporava el sistema Kinect, una tecnologia que malauradament ja no es fabrica per a videojocs tot i que resulta molt útil i trenca moltes barreres pel que fa a l’accessibilitat.

El Kinect és un sensor de moviment per a consoles Xbox que et permet jugar sense comandament, usant el teu propi cos.

Mitjançant càmeres i infrarojos, el dispositiu detecta els teus gestos i trasllada els teus moviments directament a la pantalla.

Fa molt temps que voliem testejar Kinect amb els grups de la Fundació però fins ara no ens haviem pogut fer amb una.

La consola ens la van donar amb el joc Kinect adventures, dins del qual, podem trobar diferents activitats com tapar els forats de l’aquari, baixar el riu amb barca, circuit d’agilitat o atrapar bombolles en una nau espacial.

A més a més també disposava d’un micròfon inhalàmbric i d’un joc de karaoke anomenat Lips, dins del qual vam trobar unes 35 cançons de música en castellà. I evidentment també el vam provar i ens va encantar.

Així que després de provar-la amb diferents grups us podem dir que Kinect és una tecnologia molt interessant a la qual se li pot treure molt profit i els jocs de karaoke amb micros inhalàmbrics també resulten mult útils i divertits.

Us deixem amb un petit video per que veieu com ens va anar:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *